Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Termin załatwieni:
w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia organ gminy dokonuje oględzin drzewa. Po dokonaniu oględzin organ, w terminie 14 dni od dnia oględzin może, w drodze decyzji administracyjnej, wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie.
Miejsce załatwieni
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zelowie, pokój nr 102
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 3, tel. /044/635-15-49.
Wymagane dokumenty
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
Opłaty
Zgodnie z art. 84-87 ustawy o ochronie przyrody
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem Burmistrza Zelowa w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Wyjątki od uzyskania zezwolenia art. 83 f.
Podstawa prawna
Art. 83f ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity – Dz. U. 2020. 55 Ze zm.).