ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW

Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Termin załatwieni:

w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia organ gminy dokonuje oględzin drzewa. Po dokonaniu oględzin organ, w terminie 14 dni od dnia oględzin może, w drodze decyzji administracyjnej, wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie.

Miejsce załatwieni

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zelowie, pokój nr 102

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 3, tel. /044/635-15-49.

Wymagane dokumenty
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
 
Opłaty
Zgodnie z art. 84-87 ustawy o ochronie przyrody
 
Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem Burmistrza Zelowa w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi

Wyjątki od uzyskania zezwolenia art. 83 f.

Podstawa prawna

Art. 83f ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity – Dz. U. 2020. 55 Ze zm.).


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 października 2020 11:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Selerowicz
Ilość wyświetleń: 1094
19 grudnia 2023 12:51 (Piotr Strzelczyk) - Zmiana treści zakładki.
19 grudnia 2023 12:50 (Piotr Strzelczyk) - Zmiana treści zakładki.
01 października 2020 11:23 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.