Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego powinno zostać sporządzone przez Zleceniobiorcę na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r., poz. 2057). Sprawozdanie częściowe z realizacji zadania należy złożyć w terminie określonym w umowie, a końcowe w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji zadania publicznego. Sprawozdanie należy wypełnić czytelnie tzn. maszynowo, komputerowo lub pismem drukowanym jednolicie w całości. Wszystkie pozycje formularza sprawozdania muszą zostać wypełnione.
Sprawozdanie należy złożyć:
1) osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, pokój 101 (I piętro), w godzinach od 8.00 do 15.00
2) lub przesłać pocztą
3) lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), korespondencja może być prowadzona za pośrednictwem platformy ePUAP. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych, elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP umożliwia doręczanie pisma w formie dokumentów elektronicznych opatrzonych profilem zaufanymi lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty dostarczane w powyższy sposób są równoważne z oryginalnymi dokumentami podpisanymi odręcznie.
Do pobrania:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów