INFORMACJA
Miejskiej Komisji Wyborczej w Zelowie
z dnia 22 grudnia 2020 roku
o składzie komisji, jej siedzibie oraz o dyżurach pełnionych przez Komisję w celu przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnych w wyborach uzupełniających do Rady Miejskiej w Zelowie, zarządzonych na dzień 31 stycznia 2021 r.
1.Miejska Komisja Wyborcza składzie:
Kamila Pawlak Przewodniczący Komisji
Małgorzata Badowska Zastępca Przewodniczącego
Anna Agnieszka Gabinowska Członek Komisji
Agnieszka Maria Jędrzejczyk Członek Komisji
Szymon Piotr Kałuża Członek Komisji
Grażyna Barbara Nowak Członek Komisji
Janina Nowak Członek Komisji
Anna Owczarek Członek Komisji
Seweryn Przybylak Członek Komisji
informuje, iż zgłoszenia list kandydatów na radnych w wyborach uzupełniających do Rady Miejskiej w Zelowie zarządzonych na dzień 31 stycznia 2021 r. przyjmuje w swojej siedzibie w Urzędzie Miejskim w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, pokój 121, tel. 44 635 15 43
2. Zgłoszenia list kandydatów na radnych mogą być dokonane najpóźniej w dniu 28 grudnia 2020 r. do godz. 24.00.
3. W celu przyjęcia zgłoszeń, o których mowa w pkt 2 członkowie komisji pełnić będą dyżury w następujących dniach:
23 grudnia 2020 r. (środa) w godzinach od 8:00 do 15:00
28 grudnia 2020 r. (poniedziałek) w godzinach od 16:00 do godz. 24.00
Zgłoszenia powinny być doręczone do siedziby Miejskiej Komisji Wyborczej przez pełnomocnika komitetu wyborczego lub osobę przez niego upoważnioną.
4. Informację podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zelowie oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zelowie
Przewodniczący
Miejskiej Komisji Wyborczej
w Zelowie
Kamila Pawlak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów