Dopisanie do spisu wyborców za granicą

Data: 2014-03-26
Autor: Biuro Rady Miejskiej
Treść informacji / streszczenie:

Wyborca stale zamieszkały za granicą oraz wyborca stale zamieszkały w Polsce, a przebywający czasowo za

granicą w celu wzięcia udziału w głosowaniu powinien zgłosić właściwemu konsulowi zamiar głosowania w

obwodzie głosowania utworzonym za granicą.

 

Zgłoszenia dokonuje się ustnie, pisemnie, telefonicznie, telegraficznie, telefaksem lub w formie elektronicznej.

Zgłoszenia dokonuje się najpóźniej w 3. dniu przed dniem wyborów, tj. do dnia 22 maja 2014 r.

 

W wniosku podaje się:

- nazwisko i imiona,

- imię ojca,

- datę urodzenia,

- numer ewidencyjny PESEL, a w przypadku obywatela Unii Europejskiej niebędącego obywatelem polskim

numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość,

- adres zamieszkania lub pobytu wyborcy za granicą,

- adres zamieszkania wyborcy w kraju, tj. miejsce ujęcia w rejestrze wyborców (w odniesieniu do osób

przebywających czasowo za granicą),

- numer ważnego polskiego paszportu oraz miejsce i datę jego wydania.

W państwach, w których dowód osobisty jest wystarczającym dokumentem do przekroczenia granicy, w miejsce

numeru ważnego polskiego paszportu można podać numer ważnego dowodu osobistego.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-04-06
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Lodczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 stycznia 2016 14:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 305
29 stycznia 2016 14:33 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
29 stycznia 2016 14:33 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
29 stycznia 2016 14:30 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.