Wymagane dokumenty
Wniosek powinien zawierać:
-firmę, oznaczenie siedziby i adres lub imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy
-numer identyfikacji podatkowej (NIP)
-numer identyfikacyjny REGON (o ile przedsiębiorca go posiada)
-określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych
-oświadczenie o spełenieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomści
Opłaty skarbowe
-wpis do RDR – 50 zł
-zmiana wpisu do RDR – 25 zł
-zaświadczenie o wpisie do RDR – 17 zł
Termin załatwienia sprawy
- niezwłocznie
Jednostka odpowiedzialna
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. nr 1 w budynku przy ul. Żeromskiego 23, tel. 634-10-00 wew. 55.
Tryb odwoławczy
nie dotyczy
Podstawa prawna
Art. 9b ust. 1, art. 9c ust. 1,2,3,4,5 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. z 2016 r. poz. 250)
Załączniki do pobrania:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów