Wymagane dokumenty
1. Wniosek właściciela dzielonej nieruchomości.
2. 2 egz. mapy z propozycją podziału nieruchomości.
3. Wypis z rejestru gruntów.
4. Prawo własności nieruchomości.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej (Dz.U. z 2020 r.,poz.1000 ze zm.)
Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zelowie, pokój nr 102.
Termin i sposób załatwienia sprawy
1. Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
2. Wydanie postanowienia.
Tryb odwoławczy
Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Tryb. za pośrednictwem Burmistrza Zelowa w terminie 7 dni od dnia doręczenia.
Jednostka odpowiedzialna
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 3, tel. 634-10-00, wew. 29.
Podstawa prawna
Art. 93 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r.,poz.65 ze zm.)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów