Wymagane dokumenty
Wniosek w sprawie wydania zaświadczenia:
- o nie zaleganiu w podatkach
- stwierdzającego stan zaległości
- o figurowaniu i niefigurowaniu w ewidencji podatków i opłat lokalnych
Miejsce złożenia dokumentów
Wniosek w sprawie wydania zaświadczenia:
- o nie zaleganiu w podatkach
- stwierdzającego stan zaległości
- o niefigurowaniu w ewidencji podatków i opłat lokalnych
należy złożyć w Urzędzie Miejskim , pokój nr 126 w budynku przy ul. Żeromskiego 23.
Opłaty
Od zaświadczenia o nie zaleganiu w podatkach oraz od zaświadczenia stwierdzającego stan zaległości opłata skarbowa wynosi 21 zł natomiast od zaświadczenia o figurowaniu lub niefigurowaniu w ewidencji podatków i opłat lokalnych 17 złotych.
Termin i sposób załatwienia
Zaświadczenie jest wydane w ciągu 7 dni.
Podstawa prawna
Art. 306a oraz 306j ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa tj. Dz.U. z 2015 roku poz.613, ze zmianami)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów