Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości

Symbol procedury: GN
Nazwa procedury: Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
Prawna forma załatwiania: inna forma prawna
Grupa procedur: Gospodarka nieruchomościami
Grupa zadań publicznych: Gospodarka komunalna, przestrzenna i budownictwo nieruchomosci
Przynależność do działu administracji: Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / pozostałe w zakresie administracji
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Stanowisko d/s zarządzania mieniem gminnym
Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o nadanie numeru domu lub nieruchomości. Druk do pobrania w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ( pokój nr 23 w budynku Urzędu Miejsiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23). 
2. Dokument stwierdzający własność nieruchomości.
3. Mapa przedmiotowej nieruchomości z aktualnym stanem zabudowy (dla nieruchomości zabudowanej).

Opłaty
Zwolnione z opłaty skarbowej

Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zelowie, pokój nr 102.

Termin i sposób załatwienia sprawy
Wydanie stosownego zawiadomienia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.

Jednostka odpowiedzialna
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (pok. nr 23 w budynku przy ul. Żeromskiego 23) tel. 634-10-00 (wew 40).

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. (tj. z 2010 roku Dz.U.Nr 193, poz. 1287 z późn. zmianami)Prawo geodezyjne i kartograficzne 


Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2007-04-20
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Tokarczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2016 14:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 972
05 sierpnia 2021 11:26 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.
17 grudnia 2020 15:08 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.
04 listopada 2019 10:21 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.