| Symbol procedury: | GN |
| Nazwa procedury: | Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości |
| Prawna forma załatwiania: | inna forma prawna |
| Grupa procedur: | Gospodarka nieruchomościami |
| Grupa zadań publicznych: | Gospodarka komunalna, przestrzenna i budownictwo nieruchomosci |
| Przynależność do działu administracji: | Administracja i sprawy wewnętrzne / administracja publiczna / pozostałe w zakresie administracji |
| Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: | Stanowisko d/s zarządzania mieniem gminnym |
| Informacje dodatkowe: | |
| Wymagane dokumenty 1. Wniosek o nadanie numeru domu lub nieruchomości. Druk do pobrania w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ( pokój nr 23 w budynku Urzędu Miejsiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23). 2. Dokument stwierdzający własność nieruchomości. 3. Mapa przedmiotowej nieruchomości z aktualnym stanem zabudowy (dla nieruchomości zabudowanej). Opłaty Zwolnione z opłaty skarbowej Miejsce złożenia dokumentów Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zelowie, pokój nr 102. Termin i sposób załatwienia sprawy Wydanie stosownego zawiadomienia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów. Jednostka odpowiedzialna Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (pok. nr 23 w budynku przy ul. Żeromskiego 23) tel. 634-10-00 (wew 40). Podstawa prawna Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. (tj. z 2010 roku Dz.U.Nr 193, poz. 1287 z późn. zmianami)Prawo geodezyjne i kartograficzne |
| Załączniki | |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów