I. Podstawa Prawna
II. Wymagane dokumenty
III. Wymagane załączniki
W przypadku ubiegania się o pomoc materialną dla ucznia/słuchacza, którego rodzina nie korzysta ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej do wniosku należy dołączyć:
1. Zaświadczenie pracodawcy o wysokości wynagrodzenia uzyskanego z tytułu zatrudnienia w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku.
2. Zaświadczenie lub decyzje organów przyznających świadczenia pieniężne o charakterze stałym lub okresowym, np. zasiłki rodzinne, świadczenia opiekuńcze, dodatki mieszkaniowe.
3. Aktualna decyzja organu rentowego przyznająca rentę lub emeryturę albo odcinek renty z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku.
4. Decyzja o przyznaniu świadczenia przedemerytalnego lub zasiłku przedemerytalnego.
5. Aktualny nakaz płatniczy w przypadku posiadania gospodarstwa rolnego lub zaświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego zawierające informację o wielkości gospodarstwa w hektarach przeliczeniowych wydane przez właściwy urząd gminy.
6. Inne dokumenty niezbędne do ustalenia sytuacji dochodowej rodziny.
IV. Terminy
V. Tryb odwoławczy
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Zelowie
ul. Żeromskiego 23
Dodatkowe informacje:
pok. nr 106
Załączniki do pobrania:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów