Jednorazowe zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych mogą być wydawane przedsiębiorcom posiadającym zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych.
Zezwolenia te wydawane są na okres do 2 dni.
Sprawę można załatwić:
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (druk do pobrania w pokoju nr 20 Urzędu Miejskiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23 oraz w załączniku), zawierający:
− oznaczenie rodzaju zezwolenia,
− oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania,
− numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym, o ile przedsiębiorca taki numer posiada oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP),
− przedmiot działalności gospodarczej,
− adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego).
Opłata za jednorazowe zezwolenia wnoszona jest na rachunek gminy przed wydaniem zezwolenia w wysokości odpowiadającej 1/12 rocznej opłaty za poszczególne rodzaje zezwoleń.
Załączniki do pobrania:
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów