Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Zelowie

SZCZEGÓŁY SESJI NR XXXII/2005 Z DNIA 9 CZERWCA 2005 R.

OBECNOŚĆ RADNYCH

Nazwisko Imię Stanowisko Obecność
Berliński Wincenty Przewodniczący Rady Obecny
Chrzanowski Leszek Radny Obecny
Gębarowski Ryszard Radny Obecny
Gilski Zdzisław Józef Radny Obecny
Konieczny Jan Stanisław Wiceprzewodniczący Rady Obecny
Kryściński Krzysztof Radny Obecny
Łyp Włodzimierz Radny Obecny
Mikołajczak Krystyna Radny Obecny
Paczuszka Włodzimierz Wiceprzewodniczący Rady Obecny
Pietrzak Damian Radny Obecny
Pospiszył Danuta Ewa Radny Obecny
Staśkowski Jerzy Jan Radny Obecny
Stempiń Jan Mirosław Radny Obecny
Tokarczyk Jerzy Radny Obecny
Zalisz Ryszard Andrzej Radny Obecny
 

PLANOWANY PORZĄDEK OBRAD

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej w Zelowie.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia informacji o stanie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Zelów.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Zelów na 2005 r.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany statutu Związku Komunalnego Gmin z/s w Kleszczowie.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zelowie.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej utworzenia zakładu budżetowego.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Zelów.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania skargi (dot. skargi Wojewody Łódzkiego na uchwałę Rady Miejskiej w Zelowie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej ).
12. Rozpatrzenie pisma wzywającego Radę Miejską w Zelowie do uchylenia uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie.
13. Informacja dot. działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zelowie w 2004 r. i w I kw. 2005 r.
14. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Zelowie w okresie od 5 marca do 31 maja 2005 r.
15. Informacja o ważniejszych działaniach Burmistrza Zelowa w okresie od 5 marca do 31 maja 2005 r.
16. Interpelacje i zapytania Radnych.
17. Wolne wnioski i informacje.
18. Zakończenie sesji.

PORZĄDEK OBRAD

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej w Zelowie.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia informacji o stanie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Zelów.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Zelów na 2005 r.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany statutu Związku Komunalnego Gmin z/s w Kleszczowie.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zelowie.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały dotyczącej utworzenia zakładu budżetowego.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Gminy Zelów.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania skargi (dot. skargi Wojewody Łódzkiego na uchwałę Rady Miejskiej w Zelowie w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej ).
12. Rozpatrzenie pisma wzywającego Radę Miejską w Zelowie do uchylenia uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie.
13. Informacja dot. działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zelowie w 2004 r. i w I kw. 2005 r.
14. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Zelowie w okresie od 5 marca do 31 maja 2005 r.
15. Informacja o ważniejszych działaniach Burmistrza Zelowa w okresie od 5 marca do 31 maja 2005 r.
16. Interpelacje i zapytania Radnych.
17. Wolne wnioski i informacje.
18. Zakończenie sesji.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2005-06-03
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 stycznia 2016 08:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 882
21 stycznia 2016 08:53 (Administrator) - Dodanie załącznika [xxxii3005.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 stycznia 2016 08:53 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)