Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Zelowie

SZCZEGÓŁY SESJI NR XXV/2012 Z DNIA 26 KWIETNIA 2012 R.

OBECNOŚĆ RADNYCH

Nazwisko Imię Stanowisko Obecność
Bara Jacek Przemysław Radny Obecny
Berliński Wincenty Przewodniczący Rady Obecny
Chrzanowski Józef Adam Radny Nieobecny usprawiedliwiony
Cichoński Bogusław Roman Radny Obecny
Czajka Wioletta Katarzyna Radny Obecny
Domagała Jan Władysław Radny Obecny
First Agnieszka Teresa Radny Obecny
Kaczmarek Dariusz Radny Obecny
Konieczny Jan Stanisław Wiceprzewodniczący Rady Obecny
Kryściński Krzysztof Wiceprzewodniczący Rady Obecny
Łyp Włodzimierz Radny Obecny
Marks Juliusz Jan Radny Obecny
Paczuszka Włodzimierz Radny Obecny
Pawlak Robert Dawid Radny Obecny
Tokarczyk Tomasz Radny Obecny
 

PLANOWANY PORZĄDEK OBRAD

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w 
Jamborku.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu. 
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VII/35/2011 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 10 lutego 2011 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie. 
8.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie. 
9.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie przeprowadzenia kontroli problemowej drogi Mauryców - Pożdżenice.
10.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie z działalności za 2011 rok. 
11. Informacja na temat oceny zasobów pomocy społecznej. 
12. Analiza realizacji Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych 
na lata 2011-2015 w Gminie Zelów za okres styczeń-grudzień 2011 rok. 
13. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy pomiędzy Gminą Zelów 
a organizacjami pozarządowymi w 2011 roku.
13. Rozpatrzenie skargi. 
14. Interpelacje i zapytania radnych. 
15. Wolne wnioski i informacje. 
16. Zakończenie sesji. 

PORZĄDEK OBRAD

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w 
Jamborku.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na 2012 rok. 
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany w budżecie Gminy Zelów 
na 2012 rok. 
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu. 
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VII/35/2011 Rady Miejskiej w Zelowie z dnia 10 lutego 2011 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie. 
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie. 
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zelowie przeprowadzenia kontroli problemowej drogi Mauryców - Pożdżenice.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie z działalności za 2011 rok. 
13. Informacja na temat oceny zasobów pomocy społecznej. 
14. Analiza realizacji Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych 
na lata 2011-2015 w Gminie Zelów za okres styczeń-grudzień 2011 rok. 
15. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy pomiędzy Gminą Zelów 
a organizacjami pozarządowymi w 2011 roku.
16. Rozpatrzenie skargi. 
17. Interpelacje i zapytania radnych. 
18. Wolne wnioski i informacje. 
19. Zakończenie sesji. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-05-08
Dokument wytworzony przez: Rada Miejska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Lodczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2016 09:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 997
27 stycznia 2016 09:30 (Administrator) - Dodanie załącznika [protokol.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 stycznia 2016 09:30 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)