Regulamin urzędu

Zarządzenie Nr 0152/26/2009 Burmistrza Zelowa z dnia 31 grudnia 2009 roku zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Zelowie

Tytuł aktu prawnego - skrócony: Zarządzenie Nr 0152/26/2009 Burmistrza Zelowa z dnia 31 grudnia 2009 roku zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Zelowie
Numer: 0152/26/2009
Status aktu: Uchwalony - obowiązujący
Data podjęcia: 2009-12-31
Data wejścia w życie: 2010-01-01
Czy przepis prawa miejscowego?: NIE
Realizacja zadań publicznych (Grupa zadań): Administracja publiczna
Realizacja zadań publicznych (Podgrupa zadań): Organizacja i funkcjonowanie
Realizacja zadań publicznych (Wykaz szczegółowy): statuty, regulaminy
Data publikacji:  
Komórka organizacyjna: Burmistrz Zelowa

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2010-06-24
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Lodczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2016 17:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 621
19 stycznia 2016 17:33 (Administrator) - Dodanie załącznika [26.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 17:33 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)