Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

Jeśli chcesz zorganizować imprezę masową, to złóż wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

Sprawę można załatwić:

  • podczas wizyty w urzędzie
  • listownie
  • elektronicznie

Wymagane dokumenty
Wniosek o udzielenie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej na terenie gminy Zelów. 
Do wniosku należy dołączyć:
1) Opinię właściwych miejscowo komendantów Powiatowych Policji i Straży Pożarnej oraz kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego), które muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych przez policję zagrożeniach.
2) Opinie właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego.
3) Graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający:
a) oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
b) oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,
c) oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,
d) informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych, rozmieszczeniu osób na imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów.
4) Regulamin obiektu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
5) Program i regulamin imprezy masowej, ewentualnie terminarz imprez masowych odbywających się według ustalonego terminarza lub według ustalonych zasad wraz z informacją o sposobie udostępnienia ich uczestnikom imprezy masowej.
6) Informację o przewidywanej maksymalnej liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej, oraz informację określającą stan liczebny, organizację, oznakowanie, wyposażenie i sposób rozmieszczenia służb: porządkowej i informacyjnej; w odniesieniu do służby porządkowej przyjmuje się przelicznik, co najmniej 10 porządkowych na 300 osób obecnych na imprezie

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Eliza Wrzesiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2016 15:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 620
02 października 2020 15:03 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.
02 października 2020 14:59 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.
23 maja 2016 09:45 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.