Uzupełnienie treści w aktach stanu cywilnego

Na podstawie art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego, kierownik urzędu stanu cywilnego na wniosek osoby zainteresowanej lub z urzędu może uzupełnić treść aktu (urodzenia, małżeństwa, zgonu).

Wymagane dokumenty
a) pisemny wniosek zainteresowanego
b) odpis aktu, na podstawie którego nastąpi uzupełnienie

Opłaty
39,00 zł odpis zupełny aktu stanu cywilnego wydany w wyniku uzupełnienia

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Zelowie – Urząd Stanu Cywilnego - pokój nr 17

Termin załatwienia sprawy
Termin odpowiedzi – niezwłocznie, w sprawach skomplikowanych - 1 miesiąc

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Stanu Cywilnego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Politańska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2016 15:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 746
10 maja 2016 15:34 (Marcin Selerowicz) - Zmiana treści zakładki.
14 lutego 2016 15:33 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
14 lutego 2016 15:33 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.