Na podstawie art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego, kierownik urzędu stanu cywilnego na wniosek osoby zainteresowanej lub z urzędu może uzupełnić treść aktu (urodzenia, małżeństwa, zgonu).
Wymagane dokumenty
a) pisemny wniosek zainteresowanego
b) odpis aktu, na podstawie którego nastąpi uzupełnienie
Opłaty
39,00 zł odpis zupełny aktu stanu cywilnego wydany w wyniku uzupełnienia
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Zelowie – Urząd Stanu Cywilnego - pokój nr 17
Termin załatwienia sprawy
Termin odpowiedzi – niezwłocznie, w sprawach skomplikowanych - 1 miesiąc
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów