Zastępca Burmistrza Zelowa Kadencja 2018 - 2023

Wybierz kadencję

Anetta Mądry - Zastępca Burmistrza Zelowa
od 2 stycznia 2019 r.

Oświadczenia majątkowe:

Informacje

Zadania i kompetencje:

Zastępca Burmistrza Zelowa koordynuje działania z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.
W szczególności do zadań Zastępcy Burmistrza należy:

1. podejmowanie działań w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów wynikających z zadań gminy w w/w dziedzinach,
2. zastępowanie Burmistrza w czasie jego nieobecności,
3. nadzór nad pracą podległych referatów i gminnych jednostek organizacyjnych, w tym:
a) akceptowanie materiałów kierowanych na sesje Rady i posiedzenia komisji,
b) dokonywanie okresowych ocen działalności nadzorowanych jednostek,
c) monitorowanie realizacji uchwał Rady oraz wniosków komisji,
4. podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków do budżetu gminy,
5. uczestniczenie w posiedzeniach Rady i jej komisji,
6. pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Burmistrza,
7. udzielanie wywiadów i informacji środkom masowego przekazu w sprawach gminy dot. powierzonego zakresu działania.

Poza w/w zadaniami Zastępca Burmistrza nadzoruje pracę niżej wymienionych referatów i jednostek równorzędnych:

- Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
- Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa.

oraz niżej wymienionych gminnych jednostek organizacyjnych:

- Zakładu Usług Komunalnych w Zelowie Sp. z o.o.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2016 13:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 18041
15 września 2025 12:27 (Przemysław Łacwik) - Aktualizacja danych stanowiska: Zastępca Burmistrza Zelowa od 16.05.2024 r. do 12.09.2025 r..
16 maja 2024 12:26 (Marcin Selerowicz) - Dodanie stanowiska: Zastępca Burmistrza Zelowa od 16.05.2024 r..
31 maja 2022 14:16 (Przemysław Łacwik) - Aktualizacja danych stanowiska: Zastępca Burmistrza Zelowa
od 2 stycznia 2019 r..