Realizacja zadań publicznych: Zrealizowane

Zakup materiałów na pokrycie dachu części garażowej budynku OSP w Chajczynach

Status realizacji: Zrealizowane
Dziedzina zadania: gminne obiekty użyteczności publicznej - remonty
Efekty planowane: Zakup materiałów na pokrycie dachu części garażowej budynku OSP w Chajczynach
Efekty uzyskane:  
Planowane rozpoczęcie: (brak danych)
Planowane zakończenie: (brak danych)
Faktyczne rozpoczęcie: (brak danych)
Faktyczne zakończenie: (brak danych)
Koszty planowane: 8 906,00 zł
Koszty poniesione:  
Koszty ogółem:  
Komórka/jednostka organizacyjna odpowiedzialna za realizacje: ZPI
Osoba prowadząca sprawę: Grzegorz Urbaniak
E-mail: zpi@zelow.pl
telefon/fax: (044)-634-10-00 wew. 48

 OPIS ZADANIA

Zakup materiałów na pokrycie dachu części garażowej budynku OSP w Chajczynach

 INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADANIA

Przeprowadzono rozeznanie cenowe. Rozeznanie rozstrzygnięto - Wykonawca: ADAMCZYK S.C. Umowa została zawarta w dniu 23.08.2012r. Termin wykonania przedmiotu umowy: 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy tj. do 06.09.2012r. Materiały dostarczono.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-07-25
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 stycznia 2016 22:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 408
25 stycznia 2016 22:44 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)