Regulamin urzędu

Zarządzenie Nr 120/34/2011 Burmistrza Zelowa z dnia 19 grudnia 2011 roku w sprawie ustalenia regulaminu pracy w Urzędzie Miejskim w Zelowie.

Tytuł aktu prawnego - skrócony: w sprawie ustalenia regulaminu pracy w Urzędzie Miejskim w Zelowie.
Numer: 120/34/2011
Status aktu: Uchwalony - obowiązujący
Data podjęcia: 2011-12-19
Data wejścia w życie: 2011-12-19
Czy przepis prawa miejscowego?: NIE
Realizacja zadań publicznych (Grupa zadań): Administracja publiczna
Realizacja zadań publicznych (Podgrupa zadań): Organizacja i funkcjonowanie
Realizacja zadań publicznych (Wykaz szczegółowy): statuty, regulaminy
Data publikacji: 2011-12-19
Komórka organizacyjna: Burmistrz Zelowa

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-12-09
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Strzelczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2016 16:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 813
19 stycznia 2016 16:59 (Administrator) - Dodanie załącznika [120342011_zal_do_zasad_przydzielania_odzierzy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 16:58 (Administrator) - Dodanie załącznika [120342011_zal2_do_regulaminu_pracy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 16:58 (Administrator) - Dodanie załącznika [120342011_zal1_do_regulaminu_pracy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)