Regulamin urzędu

Zarządzenie nr 120/22/2011 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zelowie

Tytuł aktu prawnego - skrócony: Zarządzenie w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zelowie
Numer: 120/22/2011
Status aktu: Uchwalony - obowiązujący
Data podjęcia: 2011-09-01
Data wejścia w życie: 2011-09-01
Czy przepis prawa miejscowego?: NIE
Realizacja zadań publicznych (Grupa zadań): Administracja publiczna
Realizacja zadań publicznych (Podgrupa zadań): Organizacja i funkcjonowanie
Realizacja zadań publicznych (Wykaz szczegółowy): statuty, regulaminy
Data publikacji: 2011-09-01
Komórka organizacyjna: Burmistrz Zelowa

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-09-06
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Lodczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2016 17:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 730
19 stycznia 2016 17:16 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 17:05 (Administrator) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_120222011.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 17:04 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)