Realizacja zadań publicznych: Zrealizowane

"System elektronicznego obiegu dokomentów - e-urząd - w Urzędzie Miejskim

Status realizacji: Zrealizowane
Dziedzina zadania: Informatyka
Efekty planowane:  
Efekty uzyskane:  
Planowane rozpoczęcie: 2006-02-20
Planowane zakończenie: 2007-07-31
Faktyczne rozpoczęcie: 2006-02-20
Faktyczne zakończenie: 2007-07-31
Koszty planowane: 212.568,42 PLN (całkowita wartość zadania)
Koszty poniesione: 64.586,92 PLN (środki gminne)
Koszty ogółem: 212.568,42 PLN
Komórka/jednostka organizacyjna odpowiedzialna za realizacje:  
Osoba prowadząca sprawę: Urszula Chęcińska
E-mail:  
telefon/fax:  

 OPIS ZADANIA

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
W ramach realizacji projektu wyposażono Urząd Miejski w Zelowie w nowoczesny sprzęt komputerowy, przebudowano i rozszerzono sieć komputerową oraz zakupiono i wdrożono program do obsługi finansowo-księgowej i system elektronicznego obiegu dokumentów i monitorowania pracy. 
Zasadniczym zadaniem "Systemu elektronicznego obiegu dokumentów i monitorowania pracy " jest zapewnienie pełnej elektronicznej komunikacji w Urzędzie, w tym umożliwienie załatwiania spraw drogą elektroniczną, elektroniczny obieg dokumentów wewnątrz Urzędu, umożliwienie śledzenia statusu załatwianych spraw, umożliwienie dostępu do akt sprawy przez wszystkie strony i innych uczestników postępowania. 

Termin rozpoczęcia realizacji projektu 20.02.2006 r.
Termin zakończenia realizacji projektu 31.07.2007 r.
Po realizacji wartość całego projektu wyniosła 212.568,42 PLN. 
Dofinansowanie w wysokości 75 % obejmowało tylko koszty kwalifikowalne, które wyniosły ogółem 197.308,67 PLN, z czego otrzymaliśmy jako zwrot wydatków kwotę 147.981,50 PLN.
Wkład Gminy Zelów w realizację projektu wyniósł 64.586,92 PLN, z czego wkład własny 25 % kosztów kwalifikowalnych to kwota 49.327,17 PLN i pozostałe koszty niekwalifikowalne /niezbędne do wdrożenia całości projektu/ to kwota 15.259,75 PLN.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2007-04-03
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 stycznia 2016 22:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 391
25 stycznia 2016 22:24 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)