Status realizacji: | Zrealizowane |
Dziedzina zadania: | Informatyka |
Efekty planowane: | |
Efekty uzyskane: | |
Planowane rozpoczęcie: | 2006-02-20 |
Planowane zakończenie: | 2007-07-31 |
Faktyczne rozpoczęcie: | 2006-02-20 |
Faktyczne zakończenie: | 2007-07-31 |
Koszty planowane: | 212.568,42 PLN (całkowita wartość zadania) |
Koszty poniesione: | 64.586,92 PLN (środki gminne) |
Koszty ogółem: | 212.568,42 PLN |
Komórka/jednostka organizacyjna odpowiedzialna za realizacje: | |
Osoba prowadząca sprawę: | Urszula Chęcińska |
E-mail: | |
telefon/fax: |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. W ramach realizacji projektu wyposażono Urząd Miejski w Zelowie w nowoczesny sprzęt komputerowy, przebudowano i rozszerzono sieć komputerową oraz zakupiono i wdrożono program do obsługi finansowo-księgowej i system elektronicznego obiegu dokumentów i monitorowania pracy. Zasadniczym zadaniem "Systemu elektronicznego obiegu dokumentów i monitorowania pracy " jest zapewnienie pełnej elektronicznej komunikacji w Urzędzie, w tym umożliwienie załatwiania spraw drogą elektroniczną, elektroniczny obieg dokumentów wewnątrz Urzędu, umożliwienie śledzenia statusu załatwianych spraw, umożliwienie dostępu do akt sprawy przez wszystkie strony i innych uczestników postępowania. Termin rozpoczęcia realizacji projektu 20.02.2006 r. Termin zakończenia realizacji projektu 31.07.2007 r. Po realizacji wartość całego projektu wyniosła 212.568,42 PLN. Dofinansowanie w wysokości 75 % obejmowało tylko koszty kwalifikowalne, które wyniosły ogółem 197.308,67 PLN, z czego otrzymaliśmy jako zwrot wydatków kwotę 147.981,50 PLN. Wkład Gminy Zelów w realizację projektu wyniósł 64.586,92 PLN, z czego wkład własny 25 % kosztów kwalifikowalnych to kwota 49.327,17 PLN i pozostałe koszty niekwalifikowalne /niezbędne do wdrożenia całości projektu/ to kwota 15.259,75 PLN. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów