| Status realizacji: | Zrealizowane |
| Dziedzina zadania: | gminne obiekty użyteczności publicznej - inwestycje (budowa nowych, rozbudowa istniejących) |
| Efekty planowane: | |
| Efekty uzyskane: | |
| Planowane rozpoczęcie: | 2008-06-02 |
| Planowane zakończenie: | 2009-09-30 |
| Faktyczne rozpoczęcie: | 2008-06-02 |
| Faktyczne zakończenie: | 2009-09-25 |
| Koszty planowane: | |
| Koszty poniesione: | 2.633.327,19 zł. |
| Koszty ogółem: | |
| Komórka/jednostka organizacyjna odpowiedzialna za realizacje: | Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej |
| Osoba prowadząca sprawę: | Mariusz Uzarczyk |
| E-mail: | |
| telefon/fax: |
| "Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zelowie".W ramach przebudowy istniejącego budynku zaadoptowane zostały pomieszczenia na cele administracyjno-biurowe, w ramach rozbudowy został dobudowany trzykondygnacyjny segment od strony północnej.Umowę na wykonanie zawarto w dniu 07.05.2008 r. z PPUH "STIVEX" Szczepan Wrzesiak, z siedzibą w Zelówku 39, 97-425 Zelów, na podstawie postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego.25 września 2009r. dokonany został odbiór techniczny i budynek przekazany został do eksploatacji. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Zelów