Realizacja zadań publicznych: Zrealizowane

Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego ...

Status realizacji: Zrealizowane
Dziedzina zadania: gminne obiekty użyteczności publicznej - inwestycje (budowa nowych, rozbudowa istniejących)
Efekty planowane:  
Efekty uzyskane:  
Planowane rozpoczęcie: 2008-06-02
Planowane zakończenie: 2009-09-30
Faktyczne rozpoczęcie: 2008-06-02
Faktyczne zakończenie: 2009-09-25
Koszty planowane:  
Koszty poniesione: 2.633.327,19 zł.
Koszty ogółem:  
Komórka/jednostka organizacyjna odpowiedzialna za realizacje: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Osoba prowadząca sprawę: Mariusz Uzarczyk
E-mail:  
telefon/fax:  

 OPIS ZADANIA

"Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zelowie".W ramach przebudowy istniejącego budynku zaadoptowane zostały pomieszczenia na cele administracyjno-biurowe, w ramach rozbudowy został dobudowany trzykondygnacyjny segment od strony północnej.Umowę na wykonanie zawarto w dniu 07.05.2008 r. z PPUH "STIVEX" Szczepan Wrzesiak, z siedzibą w Zelówku 39, 97-425 Zelów, na podstawie postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu ograniczonego.25 września 2009r. dokonany został odbiór techniczny i budynek przekazany został do eksploatacji.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009-01-12
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 stycznia 2016 22:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 374
25 stycznia 2016 22:27 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)